Contact
Het Sint-Anneke Centrum wordt op een professionele wijze bestuurd, maar draait volledig op vrijwilligers die er alles aan doen om de klanten zo goed als mogelijk te dienen. Dit centrum beschikt over diverse polyvalente ruimten en kan worden gehuurd voor bv. huwelijksfeesten, familiefeesten, babyborrels, vergaderingen voor bedrijven of verenigingen, voor VME's (vereniging van mede-eigenaars), voor teambuildings, culturele activiteiten, bedrijfsfeesten, beurzen, koffietafels bij uitvaarten enz.
Een huis met een lange geschiedenis
In 2018 bestaat het Sint-Anneke Centrum 65 jaar. Dit centrum heeft een lange geschiedenis. Daarom dragen ook alle zalen van dit complex een naam die verwijst naar vroegere drankgelegenheden op het Vlaams Hoofd van vóór 1938.
Lees meer over het hoe en waarom van het Sint-Anneke Centrum en over de namen van de zalen.
Professionele traiteurs
Het Sint-Anneke Centrum werkt samen met 3 professionele traiteurs die van elke gelegenheid een feest maken. Ze maken steeds een voorstel naar eigen keuze of budget. Ze kunnen u steeds een lijst van mogelijkheden doorzenden. Hierna kan u een afspraak maken om alles in detail te bespreken.
- Kokeril - Peter Kips - peter.kips@telenet.be - 0477 18 25 65
- De Watermeulen - Marc Van Raemdonck - info@watermeulen.be - 0475 28 69 50
- Bar Provisoir - Patrick Segers - barprovisoir@gmail.com - 0496 48 26 07
Praktische informatie
Adres feestzalen
Sint-Anneke Centrum
Hanegraefstraat 5
2050 Antwerpen
Adres briefwisseling
Maatschappelijke zetel
Sint-Anneke Centrum
Gaston Burssenslaan 17
2050 Antwerpen
Uitbating
Rekeningnummer:
BE49 7340 1016 2171
Ondernemingsnummer:
BE 0407 731 085
Boekingen en vragen
Bij voorkeur via email: zaal.sac@gmail.com
Kan ook via: 0479 87 37 97
Meer informatie over hoe u kan reserveren vindt u hier
Raad van bestuur
De vzw Sint-Anneke Centrum werd opgericht in 1980. De statuten etc.
Volgende verantwoordelijkheden werden opgenomen
- Jan Van Noten, voorzitter raad van bestuur en boekingen
- Herman Augustijns, contact parochie
- Luc George, secretaris
- Peter Kips, financiën
- Paul Van Passen, verantwoordelijke gebouwen en onderhoud
- Bert Van Noten, weekverantwoordelijke
- Bruno Drossaert, weekverantwoordelijke
- Yvonne Fontyn, orde en netheid
- Luc Vernimmen, veiligheid
- Willy Blanckaert, aankoop en betaling leveranciers
- Vincent Doggen, beeld en geluid
- Kristof Poppe, jeugdhuis ’t Link
- Maxime Van Overtveldt, jeugdhuis ’t Link
Vrijwilligers
vzw SAC telt 40 vrijwillige medewerkers. Zij zorgen ervoor dat het vele werk achter de schermen, achter de toog, het onderhoud, het onthaal etc. vlekkeloos verloopt.
Ze openen en sluiten, vullen de stock aan, voorzien de dorstigen van drank, repareren indien het nodig is, zetten de zalen klaar. Kortom ze zijn de ruggegraat van de werking.
Wilt u deel uitmaken van deze gemotiveerde ploeg? Je bent van harte welkom! Je bent jong, of reeds op pensioen, je bent vrouw of man, je spreekt vlot nederlands, of wil het wat bijschaven... neem contact op via 0479 87 37 97 of loop eens langs wanneer we open zijn.